شاه سلطان حسین وحسن روحانی..

️? شاه سلطان حسین و حسن روحانی(فریدون)

⭕️ مدتها است که ملت ایران با پدیده ای به نام #برجام خو کرده و جزئی از زندگی مردم گردیده است، یک روز برای امضاء برجام #کف زدند و عده ای را به کف خیابان آوردند و جواد #ظریف را لقب #امیرکبیر دادند! روز دیگر رئیس جمهور بدون در نظر گرفتن نتایج برجام، به دست اندرکاران برجام، حتی کسانی که #جاسوسی آنها به نفع آمریکا به اثبات رسیده، مدال #شجاعت به همراه صدها سکه تقدیم کرد! و … اما چرا #تحریمهای_جدید از سوی ترامپ در دستور کار قرار گرفت، ولی #برجام_را_پاره_نکرد؟!

❌ متأسفانه در چند سال گذشته، رئیس قوه مجریه ی با شعار #تنش_زدائی، بدنبال #تضعیف امنیت ملی در حوزه های سیاست، امنیت، اقتصاد و فرهنگ است و برای #دشمنان ایران، این نظریه به اثبات رسید، ولذا حاصل #تبعیت حسن روحانی از آمریکا، به برجام هسته ای ختم شد! و دشمنان دریافتند که حسن روحانی  همانند #شاه_سلطان_حسین، بدنبال حفظ تاج و #تخت_اشرافی خود است و در این مسیر همه مملکت ایران را بدون شلیک یک فشنگ تقدیم خواهد کرد!

? سازمان جاسوی آمریکا به #ترامپ این نوید را داد که در ایران کسی رئیس جمهور است، که #هیچ_اقدامی در مقابل تحریمهای مکرر آمریکا نخواهد داشت و ساز و کار پیش بینی شده در برجام هم #راه_حقوقی را بر روی ایران بسته است و حسن روحانی، از سال 94 آماده انجام #برجامهای2 و 3 و 4 است و لذا تحریمهای جدید آمریکا،  با مواضع حسن روحانی #هماهنگ بوده و بستر لازم برای ایجادبرجامهای 2 و 3 و 4 ( #موشکی، #حقوق_بشر و #ترویست) را فراهم می کند!

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.