ولیعهدجدیدسعودی..

⁉️❔⁉️❔?ولیعهد جدید سعودے تحریمهای موشکے و جنگ ایران و عربستان؟

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان شد. قصاب یمن، عفریت جنگ و جوانک خام سعودے کہ در مقام وزیر دفاع سعودے، بالاخره ثابت کرد در آزمون بی رحمے کودک کشی، ایران ستیزی و دوستے با اسرائیل نزد اربابان قبول شده است.

1⃣حال مشخص شد، هدف اصلے سفر ترامپ بہ عربستان، انتقال قدرت از پیرمرد دودل سعودے بہ جوانک خام او بود.
ترامپ رویاے اسراییلی جنگ افروزی بین ایران و عربستان را کہ از آرزوهای محال رژیم صهیونیستی بوده است در سر می پروراند. اسراییل در اوضاع وخیم کنونے خود، بہ شدت بہ این جنگ نیاز دارد. جنگ عربستان و ایران.

?رژیم صهیونیستے مدتهاست در منجلاب جنگ فرسایشی با حماس گرفتار است و مدتهاست با مقاومت در لبنان و فلسطین اختہ شده و برای رهایی از این وضع، بہ درگیری ایران در یک ” جنگ مستقیم” با کشور دیگرے آن هم چون عربستان نیاز دارد. اسرائیل، بهتر از محمد بن سلمان، این معتاد بہ مواد روانگردان و بی قید و کلہ تهی را بدین منظور سراغ ندارد.
از همین رو، حتے سنت سعودی را هم برای اولین بار بہ هم می ریزد و انتقال قدرت از برادر بہ برادر را بہ پسر تغییر میدهد و برادر را بہ حصر می اندازد. این خود میتواند محمل یک جنگ داخلے بین شاهزادگان سعود باشد.

2️⃣ تضعیف همہ جانبہ ایران قدم اول از پیشبرد این پازل است. تضعیف فرهنگے، سیاسی ، اقتصادی و نظامے ؛ امضای برجام، اف ای تے اف و 2030 تنها گوشہ ای امیدبخش بوده از این سیگنال های راه دور را شامل می شد و با وضع تحریم هاے جدید موشکے تکمیل تر خواهد شد.

3️⃣ امریکا و رژیم صهیونیستی تا از تضعیف مطلوب توان موشکے ایران اطمینان حاصل نکنند، جنگ پر ریسک عربستان و ایران را افروختہ نخواهند کرد.

??در این میان ذکاوت رهبر فرزانه انقلاب ستودنے است کہ همیشه ده ها قدم جلوتر از نقشہ شوم دشمن ایستاده است و بعد از تصویب تحریم هاے همہ جانبہ موشکی، سیلی موشکے بہ راه انداخت.?? سیلے موشکی در آستانہ تحریم های موشکے، کہ شطرنج بازان را پیش از اندیشه مات کردن حریف ، “خویش – مات” کرده است. این “خویش ماتی” دشمن،تاخیر فاحشے بر اجرای نقشہ های شوم ترامپے در منطقه تحمیل کرده است..

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.