تحریم هاراسانسورنکنید..

تحریم‌ها را سانسور نکنید
▪️دشمنی آمریکا فقط کودتای 28مرداد بود؟

? روزنامه‌های حامی دولت دیروز،هیچ یک درباره تحریم‌های جدید کاخ سفید علیه ملت ایران تیتری نزدند و صفحه اولشان در برابر این ظلم آشکار آمریکایی‌ها ساکت بود؛ همین روزنامه‌ها دو سال قبل در چنین ایامی با تیترهای درشت از «فروپاشی تحریم‌ها» و «توافق بزرگ» برجام تیتر زدند و از «به تاریخ پیوستن تحریم»‌ها سخن گفته بودند.

اما چرا اصلاح طلبان در این باره با مردم سخن نمی‌گویند؟ آیا دشمنی آمریکایی‌ها نسبت به ایران، صرفاً یک امر تاریخی است که فقط به کودتای 28 مرداد محدود می‌شود؟ آیا لاپوشانی و سانسور جنایات آمریکا تغییری در واقعیت اهریمنی او ایجاد می‌کند؟

امروز جریان اصلاح طلب و دولت وابسته به آنها به دلیل اعتمادی که به دشمن کرده‌اند، باید به افکار عمومی پاسخ دهند. افکار عمومی هنوز روزهایی را که رئیس جمهور وعده‌های برجامی می‌داد، فراموش نکرده است؛ ‌ چه شده که دیگر از میوه‌های برجام سخن نمی‌گویند و در برابر دشمنی مکرر آمریکایی‌ها علیه ملت ایران سکوت کرده‌اند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.