اگر قرار به عذرخواهی باشد.

? رئیس ستاد نماز جمعه تهران: قرار به عذرخواهی باشد بابت هفته‌های منتهی به انتخابات که تریبون نماز جمعه را در اختیار دولت قرار دادیم عذرخواهی می‌کنیم

?از اردیبهشت 95 تا الان 23 نوبت تریبون(نمازجمعه تهران) به دولتی‌ها داده شده که در حقیقت نزدیک به 40 درصد در طول یکسال است.
?این آمار در صورتی است که خیلی از مناسبت‌های غیراجرایی در کشور وجود دارد مانند رمضان و محرم و میلاد ائمه و… که به اقتضای موضوعی که دارد باید افرادی برای سخنرانی در همین مضامین برگزیده شوند.
?در اردیبهشت 96 که ماه انتخابات بود 3 هفته پی‌درپی اعضای دولت برای سخنرانی در نماز جمعه حضور پیدا کردند و تبلیغ دولت را کردند.
?برای این کار مورد اعتراض واقع شدیم که چرا در آستانه انتخابات چنین فرصتی مهیا شده و اقدام جانبدارانه نسبت به کاندیدا تلقی شد.
?در حالی که ما از هیچ‌کدام از خطبا در شرایط انتخابات هم متن نخواستیم، دولتی‌ها خودشان متن را تنظیم می‌کردند و تشریف می‌آورند و مطالبشان را اعلام می‌کردند و بعضا برای دولت هم تبلیغ می‌شد.
?متاسفم که می‌بینم این پرخاش‌ها از سوی جریان‌هایی بود که همیشه خودشان را پرچم‌دار آزادی‌بیان معرفی می‌کردند اما در عمل رفتار متفاوتی از آنها دیدیم.
?اگر قرار به عذرخواهی باشد ابتدا باید بابت 3 هفته‌ای که تریبون نماز جمعه را در اختیار دولت قرار دادیم عذرخواهی کنیم.
?آقای انصاری باید بگویند چه شده که باید عذرخواهی‌ کنیم..

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.